Wednesday, November 3, 2010

115~Indie-Indie Kitoram


Salam~In
lalaki indi kijam~






Manalah........aku tahu
kiranya orang bercinta tu
kepalanya lembik macam tauhu
tangannya aktif macam garpu
apa yang ditelan semua tak lalu
terasa macam kayu............


Manalah........aku tahu
kiranya orang bercinta tu
perasaanya sensitif selalu
pantang silap mulalah naik kuyu........


Manalah........aku tahu
walau muka macam penyapu
walau otak macam lembu
tapi dipandang ngalahkan ratu.......

Manalah........aku tahu
semua tu
kerana aku hanyalah kutu..........






*sekadar gambar hiasan









amacam? nampak CARA tak???







p/s; dengar cerita budak-budak indi sekarang dalam bahaya, mungkin ni post indi terakhir dari blog yang baru nak indie ni.





*gua jumpa ni kat internet woi, apa-apa hal tanya makcik ni.




p/s 2; sape-sape yang ade banyak dosa ngan Topek (Amirul) baik mintak maaf cepat-cepat, nyawa beliau dalam bahaya sekarang.

p/s 3; sape-sape yang jumpa Topek(Amirul) kat mana-mana, bulih kalau nak pukul beliau. Tapi pastikan ada ular berdekatan.






wasalam~Out of nothing

3 comments:

  1. CARA habis post kali ni..
    gua rase nak cari ular,letak kat sebelah amirul,pastu katuk kepala amirul laju-laju(amirul,gua gurau je ni) kahkahkah

    ReplyDelete

laju sikit taip tu woii!!!!