Tuesday, November 9, 2010

124~ape ayat sokaba neh...kesian pakcik aidil

p/s:(pestaim kut p/s ni awal2! LOL) ni patut pos semlm tp intenet gua buat hal pe tah pastu ilang.. gua cek2 balik skali ade lg rupenye kt edit post tuh arini..grintep nye karoke versi klntan nye pos pun ade... sile la pos blik grintep..pastu hoish! sape byk wat untitel tu woi.. hOish loL..


salam~in di man tido pas prizen

ape kijam kijam..kejam la...


arini, gua seperti cendawam melukut di teppi gantang..

sokaba online jd makanam ruji gua arini...sume sokaba gua semak...
subjek..predikad die..vocab die..perbenhandaraan kate die.. berserta perbrandean kate2...
tp yg berjaye buat gua keliru adalah 1 artikel sukan sokaba berite hairam online..
direct trenslet dr omputih gune gugle derek trenslet... kan dah kate gugle x hebak..hidden hand sume nih..
sian pakcik aidil...



gua bukan nk cite pasal mamat ni arini..tp pakcik kpd si aidil ni... pakcik dlm bab kawen artis..



pakcik aidil...lebih kuram bukan... nombot same..kapten pun same...kepale same time ade rambut tajam
nah bace dulu artikel ni...

luoram xnak bace pun xpe.. xrugi pape..xkne reply blik pun atau berbls bls pantum.. atau x kne beratur panjam panjam time megrib pun kalo x nk bace artikel ni...



Sepakan Beckham bawa LA Galaxy ke final MLS2010/11/09


CARSON (California): David Backham membantu dua jaringan bagi membolehkan LA Galaxy menewaskan Seattle Sounders 2-1, kelmarin dan mara ke final Liga Bola Sepak Utama Amerika (MLS), dan akan bertemu FC Dallas.


Galaxy mendahului 1-0 melalui perlawanan pusingan pertama di Seattle, menggandakan kelebihan agregat itu pada minit ke-19 apabila sepakan penjuru Backham disambut baik penyerang antarabangsa Amerika Syarikat (AS), Edson Buddle.



Lapan minit kemudian, bekas pemain tengah Manchester United dan Real Madrid itu, menyempurnakan sepakan percuma daripada bahagian kiri dengan pertahanan, Omar Gonzalez gagal membantu penjaga gol Sounders, Kasey Keller daripada bola menerjah jaring.


Seattle bergelut untuk bangkit semula namun Backham, 35, menghampiri tiang gol selepas melakukan sepakan yang sedikit tersasar. Backham sebelum ini tidak bermain untuk enam bulan kerana kecederaan dan hanya kembali beraksi untuk LA, September lalu.

“Kepulangannya semula selepas kecederaan adalah luar biasa, bagi dia untuk bermain sebegini hebat,” kata jurulatih Galaxy, Bruce Arena.


gua saje highlight backham tuh... perjadah backham..kenal backham? gugle je kut knl backham..


jap gua gugle....

hmm.. gua agk dah gugle mmg knal..tp mule2 die wat x kenal sebab die tanye.." Did you mean: david beckham "?


ni ha lu punye backham beritehairam online....da le ayt ujung2 artikel die gua x phm..serius x phm dowh..keliru gile....serius LOL..david backham:usahawan kuih bakar @semperit@ pe tah de ckp ritu




david backham: poser( bahase bahase erben..sori la gune..)

xpun ni... rezal zambry yahya;beckam melesia dr nismilam..bak kate hasbullah awang la..


WASsalam~ out hoish! LOL


p/s 2: siap lu de pasni..

No comments:

Post a Comment

laju sikit taip tu woii!!!!