Monday, November 15, 2010

132~hujan buat cikgu gembira II





Salam~Inzal
kekejaman!!!







Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri,……...

hujan lebat di cyberjaya!





sekarang ni camna gua nak balik??!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

sebelum musim hujan ni beralih, gua rasa nak ambik gambar sejibik macam ni sekepim time-time lepas jogim dengan riang dalam hujan. Nampak seksi-seksi bukan??




*
*
*
*
*
*



Wassalam~Out


*
*
*
*
*
*
*
*
*






p/s; gua re-post benda ni balik, sebab situasi gua lebih kuram macam ni la sekarang.

p/s; baru sekarang gua tahu, orang-orang jambu ni suka jogim time hujam!..,patutlah jambu, sabikpom!!!!!

p/s 3; Apa lu oram ingat tak penat ke berjogim sambil berbalas pantum???
(AMARAN KAT SESAPE YANG RASE NAK JOGIM NGN KAI)

P/S 4; tak ke nampak cute letak menatang ni * bebanyak... nampak macam blog awek-awek bukan?




1 comment:

  1. p/s 5; p/s 4 tu tercapslok sori tak ingat nk off.., kot-kot wakil proton marah tak ikot tradisi.

    ReplyDelete

laju sikit taip tu woii!!!!