Tuesday, October 5, 2010

80~ Tujuh lagi




Sedikit fakta tentam no7...



-dalam seminggu ada 7 hari.

-dalam 7 jam ade 420 minit.





-ada 7 benua dalam dunia ni..



-pelangi ada 7 kaler, maker prisma kaler ada 156 kaler manakala kurekaler ade 106 maker

-window 7, adalah OS yang gua tengsh guna kst pc gua skarang ni.





-7 benda ajaib dalam dunia, yang ke8 adalah proton kejadah..



-do.re.mi.fa.so.la.ti.do, klu kira semua tu ade tujuh

-7 eleven kat kelantan takde jual arak, sapa -sapa yang kerja kat situ tak perlu tanggung dosa kering.




-gambar ni paling first keluar bila gua taip'7' kat gugle.



-yang ni plak bila gua taip 'seven'



-bila taip'tujuh'plak yang ni keluar,gambar gunung tujuh.



-nombor plate kenderaan di malaysia skarang ni ade 7 karekter kecuali kat perlis,langkawi ngn labuan.cth: MBM 8123..hehehe

-maikel jekson anak ke7 dr 9 orang adek beradek.

-7aman7, blog hampeh.




-1977, punk rock baru nak 'up', time ni xde seko pon budak-budak bangfes hidop lagi.



-poligon yang mempunyai 7 sisi dikenali sebagai, heptagon

-kita berfikir 7 kali lagi laju daripada menulis, sebab tu kalau gua start menulis banyak spelin error sebab tengah pikir banyak benda.




-Raul Gonzalez pakai no7 selama 14 tahun kat real madrid, seglamor-glamor david beckham pon tak lama macam tu.



-maen ragbi sentuh hanya pakai 7 orang, xyah ramai-ramai.


-makan tengah hari tadi, gua kena RM 3.70, ambik lauk kerang ngan ikan bilis.


-gas helium 7 kali lebih ringan dari udara biasa,kalau sedut gas helium ni tak mati. gua konfem!,amirul tu elok-elok je gua tengok.

-time gua tengah tulis post ni, lagi 7 minit nak masuk pukul 5.



-ade 7 ekor monyet dalam gambar kat atas ni, tambah dengam yang tengah baca blog ni jadi 8.

No comments:

Post a Comment

laju sikit taip tu woii!!!!