Tuesday, October 19, 2010

103~ Bizi!

Salam~In-dasterial
hey hey hey semoram
siapakah yang kijam?






Dalam mingu ni gua bizi yang amat-amat.
aktiviti meng'hapdet' mungkim sidikit tergendaala.
maksud gua bizi di sini, adalah betol-betol bizi.
bizi yang boleh membawa kepada kata fitnah!
bukan bizi-bizi yang macam arinja dan kawan-kawan selalu kecoh-kecoh kat fesbuk.
bizi tapi sempat men fesbuk, bizi tapi sempat layan korea sampai 8 episod, bizi tapi sempat keluar jalan-jalan, bizi tapi sempat edit gamba, bizi tapi main DOTA dua tiga frame no hal, bizi tapi tido sampai dua hari tak bangun-bangun, bizi tapi sempat jer donload movie omputih sampai ke pagi, bizi tapi PES dolu, bizi tapi sempat lagi termenum mengenang masa lampau yang kelam, bizi tapi maratom tengok bola sampai cafe tutup sendiri, bizi tapi sempat lagi pekena sirap laici, bizi tapi kalau pakwe ajak keluar makan-makan , on jer, bizi tapi dok dalam jamban buleh lagi lepak lama- lama jugak, bizi tapi sempat lagi folow famili pegi kameron hailen pekena stroberi, bizi tapi sempat lagi belek video lama-lama sambil tersengih-sengih,bizi tapi sempat lagi mengeloh-ngeloh bizi sampai 3 hari kerja setapak pon tak jalan, bizi tapi sempat lagi lukih komek yang tak pernah sudah-sudah, bizi tapi mengadap laptop sampai 3 jam satu benda haram tak buat apa-apa takleh fokus katenya, (fak la wei!!) , bizi tapi sempat lagi hisap rokok sepam dua, bizi tapi sempat lagi borak ngn awek-awek kat YM, bizi tapi kalau ajak bersembang pasal budak laki boleh jer, bizi tapi tak leh start buat keje lagi nak kena tengok oram dulu baru boleh buat(bizi kejadah apa ni wei!!!),bizi apabila awek pujaan hati bizi, nak kena serasi konomnya(serasi kepala lutut lu!!!), bizi tapi sempat lagi hisap darah anak-anak muda,buat-buat bizi apabila liverpool kena belasah oleh kelab yang runcit-runcit, bizi apabila tengok kacang hantu macam gua tiba-tiba rajim gila b**i pastu buat keje gempak siket pade oram len(gua saje je nak bagi lu oram gabra.gua suka tengok muka manusia envy)
bizi gua ni kali ni jenis bizi bebetol!
bukan jenis bizi buat-buat atau bizi main-main.
bizi yang membuatkan hidup gua huru-hara.
jangan kata nak belek-belek fesbuk, niat nak melepas hajat pon gua pendam kemas.
bizi punya pasal. nak bernafas pon gua tak sempat. bizi punya pasal woi!!!



apa lu oram ingat kerja-kerja 'mengesand' ni tak thrill macam 'grind-mengrind' ke?


+
+
+
+
+






serius gua bizi kali ni, tak main-main.





woi gua bizi betol-betol ni, tulom la paham ..












tahap bizi gua ni betol-betol dah masok tahap celaka





jenis bizi bisnes juta-juta!












apa lagi woi?? gua tengah bizi ni tak paham cerita ke!







dah la tu woi, gua bizi ni banyak keje nak kena buat ni!!
















ya Allah, apa benda lagi ni? gua betol-betol bizi la ni.


















woi lu oram takde keje ke? kalau takde keje pegi la men fesbuk! kalau takleh men fesbuk dok diam-diam. gua bizi nih







cukup-cukup, dah takde benda dah ni. gua tengah bizi ni!
lu oram cari apa lagi?

















jangan sampai gua taip pakai telinga baru lu oram nak paham keadaan bizi gua nih!


















serius bizi.












woii!!!dah habis la...



















betol gua tengah bizi ni, banyak benda nak kena buat. tulom la pegi main jaoh-jaoh!

















Wassalam~Out
























tak nampak ke gua tengah bizi ni woi!udah-udah la tu woi.







*sorry entry kali ni, smell 'fishy' siket. dan hari ni baru gua sedar yang seseoram akan merasa betol-betol bizi apabila masa untuk berfesbuk menjadi sangat terhad .

2 comments:

  1. "gua bizi tapi sempat lagi nak tekan 'enter' banyak kali utk wat entry ni"

    hahahahha~ :P

    ReplyDelete

laju sikit taip tu woii!!!!