Monday, September 27, 2010

66 - XTVT PETANG KAM

hai sumoram~
TM kijam~~
suh dak praktikal cari air mineral je~~~

patang ni bos AAD saudara pagad ngn dak2 junier ade match shuffle kat padang ali..gua harap gua sempat smpai ke lokasi sbb gua diberi tanggungjawab jadi ketua pasukan sorak..dengar cite team AAD ade step baru..pagad baru usha dlm utube mlm td..tp keadaan sikit gelabah sbb pagad xde kasut nak shuffle..dia mintak gua cepat2 balik uia sbb nak pinjam kasut wakil proton..gua xdapat nak janji,kalau pertubuhan freemason xde rancang ape2 agenda kat highway nnti boleh la gua smapi awl..gua nak sokong AAD petang ni..orang kuat AAD saudara asbunta amat dinanti2kan(harap dye pakai baju ungu lagi)kahkahkah..kalo menang dak2 AAD ptg nnti,gua blanje air waterkuler sorang stuguk..itu janji gua..

kalo gua ttido ptg nnti gua mintak maaf..gua syak gua akan tido je sbb da jadi rutin plak tido pas balik keje..hahaha

WASsalam~OUT

No comments:

Post a Comment

laju sikit taip tu woii!!!!