Monday, September 27, 2010

66-Segmen borim_kata kata pertama dr supevisa



Salam~in

disebabkan mode borim melanda..
gua rasa cam nk tulih aktiviti gua pg ni dimana; p/u dimalarkan- masa, paksi-y;
p/u bergrak bls-bdn gua, paksi-x...

kul6.15- bangun woi bangun..pang3..dinding kayu di ketuk.."de bgn awal plak smenjak due menjak nih..'must bath' pe" benak gua berkate...

kul6.20-mls gle...ni la kut simptom 'black monday' yg diperkatekan oleh fareez khan mase abeh semayang taraweh kt mesjid bulan lepas...

kul6.46-gerak..adoi fajar sadiq dah menyinsing dowh!

kul6.50- din Oi ngan rasdi ngah deting kt busstop aminah...gua lambai tgn..rasdi je bls..oi cam bese wat muke kerek...

kul7.05- brenti isi minyak kt petronas..tmpt taya latep rosak semalam..

kul7.06-sambung merempit 120km/j...moto besa, kete besa, lori besa, van besa, sume gua kasik breakfast asap gua...

kul7.36-time standed moto2 bergelimpangan kt ats jln moto kesas...

kul7.46-sampe destinasi...paking bwh pokok...bwh bumbung sah2 dah full.."koram umah dekat bleh ar.." cetus gua dlm ati...

kul7.56-swipe...bleh la tuh..doram da exercise..gua join time tarik napas je..

kul8.00-bukak destop.. bia nmpk cam dh lame dtg..
kul8.01-supevisa gua senyapje...pi berak luu~
kul8.36-setel berak..masuk balik
kul8.40-bukak katia..tp x de lesen..hadoih..xbley wat keje..supevisa gua senyapje..
kul9.00-xdpt lesen lg..supevisa gua senyapje..
kul9.15-xdpt lg lesen..supevisa gua senyapje lg..
kul9.36-xdpt lg lesen..gua da stat nk borim..supevisa gua senyap je lg..
kul9.46-xdpt lg lesen..gua stat hilang punca dan baca hilang punca.. supevisa gua senyap je lg...
kul10.00-x dpt lg lesen..gua dah x keruan..supevisa gua senyap je..
kul10.16-akhernye supevisa gua memberikan kata kata pertama beliau..
" dah siap keje amdi..?" err..gua kaverline "dah siap dah.."
mmg itu yg gua tgu sbb dr ari jemaat lg gua dah siap n tgu beliau tanye je... he he he

kul10.25-berkat supevisa gua bersuare..gua dh bjaye dpt lesen katia..
kul10.30-trun rehat jap..mabuk gle rase...mkn karipap ngan roti telo..

err..sampe rehat je jadual gua.. gua dah xde moood~~~~~~~~~

WASsalam~~~OUT
p/s:mintak mahap semoram..segmen ini ditulih dalam mode'hilang punca'

No comments:

Post a Comment

laju sikit taip tu woii!!!!