Wednesday, March 28, 2012

162~ Resurrection

ASssalmualaikum
In's Fashion : nama kompeni gua prektikel sekarang.
Kijamkah dunia?




 787
-161
_____
 626
_____




#787,....
sedarkah kalian kita sdah jauh ketiggalan?
lagi jauh daripada jarak grik dengan brazil dlm format metric!
Dulu cantik je kita kejar belakang dia yang cantik tu............
rapat-rapat je, sipi-sipi je.


Sekarang nak tengok dia punya belakang memang tak dapat ah....
dah berkilo2 kena tingal!
Gua tak kira kali ni , kita kena kejar balik!
barulah nilai buleh naik jadi puluh2 riban...
baru leh jual, takpon register kt BSKL!!!!!


Gua paham semua orang sebok!!!
sesebok semua orang pon cuba bawak pikir sikit...
kalau beliau boleh, kenapa tidak mereka dengan keluarga mereka??
why?why?why?
yyyyyyyyyyyyyy????


Kita mungkin tak mampu buat semua benda dalam satu masa (fesbuk,makan,awek,isap rokok, blogin,gulung popia,belai kucing). tapi kalau tak mampu buat semua jangan tinggal semua.
buat yang terdaya.
insyallah nak sampai #700 tu munkin jadi kenyataam.....


Wassallam ~ Out








p/s; sori pasal interface blog ni, aritu gua gatal tangan godek itu godek ini. last2 tahi juga jadinya..
p/s2; sapa2 yg berkenaan tu pandailah repair balik....
p/s3;seriyus gua nekad nak kejar 700. tapi gua dah letak milestone,,sampai #200 kita barbeku dkt sg pisang.



















No comments:

Post a Comment

laju sikit taip tu woii!!!!